وايت هورس للمقاولات - ديكور - بناء-تشطيب
أهلا بسيادتكم ويشرفنا زيارة المنتدى والتمتع بخدمات الشركة المتعددة
أهلا بسيادتكم ويشرفنا زيارة المنتدى والتمتع بخدمات الشركة المتعددة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

وايت هورس للمقاولات شركة مساهمة مصرية / لو عايز أحلى ديكور عندنا ، أجمل تصميمات بذوق الفنان عندنا ، أرقى مبانى عندنا بالنقد وبالتقسيط احجز الان 01094660652

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

عايز اعمل ديزين لمكتب يعمل فى مجال التسويق الالكترونى

كاتب الموضوعرسالة
كرم عبد الهادى
زائر

عايز اعمل ديزين لمكتب يعمل فى مجال التسويق الالكترونى  Empty
مُساهمةموضوع: عايز اعمل ديزين لمكتب يعمل فى مجال التسويق الالكترونى    عايز اعمل ديزين لمكتب يعمل فى مجال التسويق الالكترونى  Emptyالثلاثاء ديسمبر 05, 2017 9:25 pm

عايز اعمل ديزين لمكتب يعمل فى مجال التسويق الالكترونى وطبعا التصميم والتنفيذ من عند شركة المحترمة ، لكن احب اعرف الاقساط ممكن تبقى على كام شهر وشروط الدفعه الاولى ايه ؟
Admin
Admin

المساهمات : 29

عايز اعمل ديزين لمكتب يعمل فى مجال التسويق الالكترونى  Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايز اعمل ديزين لمكتب يعمل فى مجال التسويق الالكترونى    عايز اعمل ديزين لمكتب يعمل فى مجال التسويق الالكترونى  Emptyالثلاثاء ديسمبر 05, 2017 10:03 pm

نشكر سيادتكم على التقدير والثناء ، ويشرفنا عمل اللازم مع الاخذ فى الاعتبار ان الاقساط على 12 شهر مقدم 40% من جملة التكلفة ، والعرض لفترة محدودة وسارى فى الفترة الحالية ،، للحجز 01094660652
https://white-horse.ahlamontada.com

عايز اعمل ديزين لمكتب يعمل فى مجال التسويق الالكترونى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  عايز ملعب كرة